آپ اول
نوشته شده توسط : ArezoO0

سلااااااااااااااااااام خدمت دوستان گرامی !!!!!

خوفيـــــــــــــــــــن؟؟؟؟

این اولین آپ من تو این وبمه!!!

اصولا من عادت دارم وب بسازم نیمه کاره بذارم !!

البته امیدوارم این یکی این طوری نباشه!

چون تا حالا در دوتا وب رو تخته کردم یه 5،6 تا وب خالی هم دارم که اسم و فامیلشون(منظورم همون یوزرنیم پسورده) یادم رفته!!!!!

به هر حال حس ششمم میگه این یکی با همه فرق داره!!

بیخیال....!

آپ اول :

از آخرین روز یه ماه گرم تابسونی چی میشه گفت؟؟

مخ سرت کاملا داغ کرده و فقط میدونی فردا پس فردا داری میری سفر

آره جای همگی خالی داریم میریم مشهد

فک کنم خاطرات مشهد آپ خوبی باشه

تا ببینیم چی میشه

من تا حدی که بتونم خاطراتم رو به جزئی ترین صورت ممکن میذارم

اما از الان بگم هیچ خاطره ای به اندازه روزای مدرسه باحال نی...

من به همراه همکلاسیان گرام تابسونا(منظورم همین تابسونه!!) یه شنبه ها و سه شنبه ها  از ساعت فک کن شیش ونیم(!!!!!) میرم مدرسه!

تا درسهای مزخرف و گاه شیرین ریاضی فیزیک شیمی و درس واقعاا(!!!!)شیرین عربی رو دنبال کنم!!!!

البته با معلمای ساده و دانش آموزانی زیرک و عند (!) حال: کلاس = بهشت برین!!

برای خوندن خاطرات مدرسه میتونین به وب کلاسمون هم بسرین که تو لینکا هس(البته هنوز نه)!!

اما من هم خاطراتمو دست نوشت میکنم!!!

آخه اون وب رو از راهنمایی درست کردیم و از بین دو کلاس مال یه لاسه و الان بعد از دو سال بیست و چهار نفرمون حسابی پراکنده شدیم

جدا از اول دبیرستان امسال که دیگه بحث رشته ها وسطه امکانش نیس با هم باشیم حـــــــــــــــــــــــــــــیف!!

دلم واسه بچه ها خصوصا صدفی که پارسال رفت دوبی تنگلوییده!!

 

و الان خاطرات هر کدومممون جداجداس

 

البته من سعی میکنم اونجا هم آپ کنم!!(البته نه به خوبی اینجا!!!!)

خوب دیگه من برم ساکم روببندم قرار بود با قطار بریم بلیط هم گرفتیم اما خوب پدر گرام تجدید نظر کردند و بلیط رو کنسل!!

و فرمودند:آماده شوید و ساک ها راببندید با ماشین شخصی عازم میشویم!!

ما هم طبق معمول میگیم اطاعت!!

خوب دیگه کاری ندارین ؟؟

 

چه آپی شد حسابی حوصلتون سر رف نه؟؟

خوب ديگه برم فعلا باااااي!!

 





:: بازدید از این مطلب : 1308
|
امتیاز مطلب : 648
|
تعداد امتیازدهندگان : 557
|
مجموع امتیاز : 557
تاریخ انتشار : 1 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: